понеделник, 25 март 2013 г.

Авантюрата на shMe :)


Много ми хареса предизвикателството на shMe :)

Още като видях темата и се сетих какво ТРЯБВА да направя! Трябва, защото този проект е в главата ми от няколко месеца, а все не започвах! Може би, защото е наистина важен за мен и много емоционален!

Затова много благодаря за предизвикателството, което ме накара да създам първия си Memory Jar (Буркан за спомени)!



Вдъхновението ми, както си личи, идва от едно малко сладко бебче, което все още ритка в коремчето на мама :) Но остава още малко и ще се появи на бял свят! А в буркана ще бъде теста на мама :), първите снимки от ехографа и други сантиментални нещица :)


6 коментара:

  1. Виждам оправено поленце за коментари. За това, въпреки че си си прочела в блога ми, и тук искам да ти благодаря за това, че избра моята Авантюра. Поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А, ако изключиш и проверката с дума на коментарите, още повече ще улесниш тяхното получаване. От главното си меню на блога влизаш на Опции (Settings) - Posts and Comments - Show Word Verification трябва да избереш "No". Ако искаш да контролираш коментарите си и да ги одобряваш преди да се публикуват в блога ти, в същото меню предходната опция ти е Comment moderation - и от там избираш дали Винаги или Понякога искаш да го правиш. Разбира се, може и там да избереш Никога и така директно коментарите ще ти се появяват под публикацията. Успех и прощавай, ако ги знаеш тез неща. :)ххх

      Изтриване
  2. Оооо, благодаря мн за съветите, ще ги оправя и тези настройки :) А и аз съм, която ти благодари за възможността да участвам! Добре, че има творци като теб да предизвикват, иначе майсторенето ще си остане само проект(поне при мен е така) :)
    Поздрави!
    Ина

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасен проект, изпълнен с толкова емоция! Знам, че един ден малкото човече (да не кажа малката дама ;) ) ще го оцени дълбоко, защото това са най-ценните неща в живота!
    Много лека бременност и още по-леко раждане!
    И да дам един бърз съвет, като майка пазеща всички спомени, на една бъдеща такава, снимката от ехографа си я сканирай и така я запази. Хартията на която е в момента с времето избледнява и се изтрива :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Ем :) Толкова сте мили всички тук, че само ме разчувствате допълнително на всички емоции отгоре. Но пък допълнително на всички хубави :)
      Благодаря и за съвета :)) Нямам около себе си нито една бъдеща или настояща мама... Нямам даже и с кой просто да си поговоря за всичко, което ми се случва - само горкия ми мъж, който, обаче геройски изтърпява всички хормони :)
      А твоята сладурка е просто невероятна, толкова лъчезарно малко съкровище :)

      Поздрави
      Ина

      Изтриване
    2. Миличка, когато имаш нужда просто да си поприказваш с някой, да питаш нещо, да търсиш съвет, да споделиш или ей така да си побъбриш, това ми е мейла: milena_jordanova@abv.bg, а това ми е телефона: 0898 95 33 13, не се притеснявай да ги използваш ;)
      Знам колко е хубаво и колко вълнуващо и колко странно и изпълващо с емоции и знам, че човек в такива моменти иска просто да си поприказва с някой и да сподели :)))
      Гуш
      Ем

      Изтриване