неделя, 3 февруари 2013 г.

Не съм се отказала :)


След тоооолкова дълго
                   прекъсване отново ви казвам - здравейте! :)



Толкова, толкова много неща ми се случиха, че чак и аз като вас си помислих, че зарязвам блога си! Обвинявах се и си мислих, че това е поредното нещо, с което се захванах, а няма да продължа. Но си имам наистина, ама наистина основателна причина за това :) Мисля засега да не я споделям, въпреки огромното ми вълнение и въпреки това, че някои от вас може да ме заподозрят в нещо, но... Ще я споделя веднага щом го почувствам отвътре :)
Иииии, стига лирични отклонения!
Добре че са всички предизвикателства в нета, че да мога да се реша на някакво майсторене. Иначе в главата си имам толкова идеи, а на компютъра хиляди картинки пак с идеи....
 Реших този път да се включа в предизвикателството на Картичкофуриите за картичка или покана за детски рожден ден! Е, от толкова вдъхновение, направих и двете :)
Сгреших само, че ги снимах заедно, а и трябва да са на два отделни линка! Затова тук представям картичката за момиченце! Надявам се да не е проблем :)



 







Няма коментари:

Публикуване на коментар